Chcem sa stretnúť
Pohodlie Šetríme váš času a energiu. Nemusíte obiehať banky a iné inštitúcie
Administratíva Všetkú administratívu a komunikáciu s finančnými inštitúciami vybavíme za vás
Všetko na jednom mieste Služby riešime komplexne: od hypotéky, cez sporenie až po dôchodok
Právne kroky V prípade sporu s finančnou inštitúciou vyriešime právne poradenstvo
Porovnanie ponúk Porovnáme vám rôzne ponuky a vyjednáme čo najvýhodnejšie podmienky
Pravidelná aktualizácia Finančné služby vám naši produktoví špecialisti pravidelne aktualizujú
Ako hovorí jeden z kolegov: Nemusíš byť kvalitný aby si začal, ale musíš začať aby si sa stal kvalitným. Myslím, že to hovorí za všetko. Na začiatku spolupráce sa nepozeráme na to, koľko toho vieš o financiách, obchode alebo komunikácie. Hlavné je, či máš hlad po tom mať sa lepšie, či vieš makať a či si necháš poradiť od ľudí, ktorí už dosiahli to, kam sa chceš dostať.
Aktuálne je na trhu veľký nedostatok kvalitných ľudí, ktorí chcú túto profesiu vykonávať
profesionálne a ponúkať klientom top službu. Našou víziou je meniť tento trh k lepšiemu
a to sa dá dosiahnuť len tým, že k nám budú pribúdať šikovní charakterní pracovití ľudia,
ktorí sa chcú mať v živote lepšie a pracovať na sebe.
Je to možné. Odporúčame poistenie stretu so zverou, poistenie čelného skla, poistenie pre prípad pôsobenia prírodného živlu. Pri cestovaní poistenie batožiny a nadštandardných asistenčných služieb. Vyššie spomenuté je poistenie sú dôležité najmä v prípade, že už nemáte havarijné poistenie.
Havarijné poistenie je dôležité najmä v prípade, že ste si kúpili nové, alebo málo jazdené vozidlo. Pri takýchto vozidlách odporúčame uzatvoriť aj GAP poistenie, ktoré slúži na vykrytie rozdielu medzi novou a aktuálnou hodnotou vozidla vzhľadom na to, že rýchlo strácajú na hodnote.
Pravdepodobnosť výskytu vážneho ochorenia, alebo dokonca úmrtia sa s pribúdajúcim vekom zvyšuje, preto platí, že čím skôr sa poistíte, tým menej rizika platíte. Pri štyroch z desiatich poistných zmlúv platí výluka poistného plnenia na ochorenie, s ktorým už klient do poistenia vstúpil. Najvýhodnejšie teda je nečakať a poistiť sa ešte vtedy, keď sme zdraví.
Chcem sa stretnúť